4 Şubat 2014 Salı

Bayrampaşa Vatan Mahallesi Haritası ve Önemli Yerleşimler

Bayrampaşa Vatan Mahalle Haritası ve Sınırları


Bayrampaşa Vatan Mahallesı Uydu Görüntüleri


Vatan Mahallesinde Bulunun Önemli Yerleşimler

  • Okullar ( Vatan İlk ve Ortaokulu )
  • Sanayi Siteleri ( Plastik ve Madeni Eşya Sitesi , Genç Sanayi Sitesi , Gülüm Şirketler Grubu )
  • Parklar ( Şht. Metin Yüksel Parkı )
  • Camiler ( Azim İşhanı Cami , Demirciler Çarşı Cami , Vatan Mahallesi Yüce Cami )
  • Vatan Mahallesi Sağlık Ocağı
  • Vatan Mahallesi Muhtarlığı

1 yorum:

  1. Burada güzel bilgiler, burada Malezya'daki Giyim İşimi genişletmek için kredi almaya çalışırken tüm deneyimlerimi sizinle paylaşmak istiyorum. Kısa süreli hastalığım nedeniyle işimin batması gerçekten çok zordu, sonra iyileştiğimde, başlamak için tekrar kurmak için bir fona ihtiyacım vardı ve bu yüzden Finansman Hizmetinde bir kredi danışmanı memuru olan Bay Benjamin'e rastladım Bana sordu İş projemden bir tanesine sahip olduğumu söyledim ve sadece 200.000,00 USD tutarında krediye ihtiyacım olduğunu söyledim, doldurmam için bana form verdi ve ayrıca bana birkaç gün içinde Geçerli Kimliğimi sordu Transfer yaptılar ve kredim verildi. Orada gösterilen çabayı gerçekten takdir etmek istiyorum, ayrıca bunu iş kredisi veya diğer finansal konularla iletişime geçerek Bay, Benjamin ile iletişime geçmek isteyen herkese ulaştırmaya çalışın E-posta: 247officedept@gmail.com Ayrıca WhatsApp İletişim: + 1-9893943740'ta da mevcuttur.

    YanıtlaSil