19 Şubat 2014 Çarşamba

Bayrampaşa City Line Konut ve Ticaret Ünitesi

Bayrampaşa City Line satılık daire hakkında bilgi vermeden önce projenin genel bilgilerinden bahsedelim. City Line projesi 15 kattan oluşuyor. Proje içinde 35 konutun yanısıra 11 ticari ünite de bulunuyor.







Semerkand Yapı City Line projesi 2 oda 1 salon ve 3 oda 1 salon konut alternatiflerinden oluşuyor. Teslim tarihi Mart 2014 olarak planlanan projenin ödeme planı kapsamında konut tutarının yüzde 25'i peşin, geri kalanı ise banka kredisiyle taksitlendirilerek ödeme yapılıyor.

Tamamı peşin ödeme durumunda yüzde 5 indirim imkanı sunan Bayrampaşa City Line konutları 110 metrekare ile 178 metrekare arasında değişen büyüklüklere sahip. Bayrampaşa City Line satılık daire fiyatları ise şöyle;

Bayrampaşa City line satılık daire fiyat listesi

2 oda 1 salon daireler 561 bin TL ile 580 bin TL

3 oda 1 salon daireler 582 bin TL ile 635 bin TL arasında değişiklik gösteriyor.




City Line iletişim
Telefon: 0212 437 38 36
Web Adresi: www.semerkandyapi.com
Tuğçe ERSOY/Emlakkulisi.com

1 yorum:

  1. Herkese merhaba, ben şu anda Oklahoma ABD'de Patricia Sherman. Banka taslağımı temizlemek ve yeni bir iş kurmak için 185.000,00 ABD Doları borçlanma deneyimimi sizinle paylaşmak istiyorum. Her şey evimi kaybettiğimde başladı ve banka politikası nedeniyle eşyalarımı aldım ve bazı faturaları ve bazı kişisel ihtiyaçları karşıladım. Bu yüzden çok çaresiz kaldım ve her şekilde fon aramaya başladım. Neyse ki, bir arkadaşım, Linda bana bir kredi şirketi firmasından bahsetti, sahtekarlıktan ilgimi çekti, ancak durumumdan ilgilendim ve arkadaşımdan bu şirket hakkında tavsiye almaktan başka seçeneğim yoktu. onlarla iletişime geçmek, çevrimiçi borç verenlerle olan geçmiş tecrübemden dolayı benden gerçekten şüphe duyuyordu. '' Elegantloanfirm@hotmail.com Bu şirket bana ve meslektaşıma çok yardımcı oldu ve bugün, bu kredi şirketi sayesinde, iyi organize edilmiş iş ve sorumlulukların gururlu sahibi, bana geri gülümsedi. Bu nedenle, gerçekten kendi işinizi büyütmeniz veya başlatmanız gerekiyorsa veya gerçekten herhangi bir finansal sıkıntıda borç almanız gerekiyorsa, bugün işinizde bir finansal gelişme fırsatı bulmanızı öneririz. {E-posta:} Elegantloanfirm@hotmail.com ... kredi için çevrimiçi dolandırıcılık kurbanı değil. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil